Obiectivele disciplinei
Pentru curs:
- Prezentarea principiilor si conceptelor de baza ale proiectarii si exploatarii unui sistem de gestionare a activitatilor asistate de calculator (e-activities)
- Expunerea obiectivelor si caracteristicilor generale ale constructiei si functionarii unui sistem cu suport electronic si a modalitatilor de creare a continutului pentru aceasta
- Detalierea caracteristicilor tehnice si psiho-functionale ale unei solutii e-activities din perspectiva actorilor implicati: administratori si utilizatori
- Modul de organizare si structurare a sistemelor e-activities din punctul de vedere al tehnologiilor implicate, conform specificatiilor si standardelor actuale: arhitecturi, protocoale, mod de distribuire, servicii, securitate etc.
- Descrierea complexa a unui sistem e-learning
Pentru aplicatii:
- Studiul detaliat al componentelor unui sistem de tip e-activities
- Identificarea modulelor generale si a constrangerilor specifice ale unui astfel de sistem
- Abordarea tipurilor de prelucrari in retea la nivel de server si de client
- Lucrul cu categoriile de baze de date ale unei platforme virtuale on-line si acomodarea cu facilitatile oferite de tipurile de interfete ale acesteia
- Proiectarea si utilizarea unui sistem de tip e-activities, pornind de la formularea cerintelor
- Gestionarea serviciilor si asigurarea securitatii
- Conceperea unor aplicatii multimedia interactive si atractive pentru crearea de continut in platforme on-line
- Exemple de aplicatii si studii de caz
Pentru curs:
- Prezentarea principiilor si conceptelor de baza ale proiectarii si exploatarii unui sistem de gestionare a activitatilor asistate de calculator (e-activities)
- Expunerea obiectivelor si caracteristicilor generale ale constructiei si functionarii unui sistem cu suport electronic si a modalitatilor de creare a continutului pentru aceasta
- Detalierea caracteristicilor tehnice si psiho-functionale ale unei solutii e-activities din perspectiva actorilor implicati: administratori si utilizatori
- Modul de organizare si structurare a sistemelor e-activities din punctul de vedere al tehnologiilor implicate, conform specificatiilor si standardelor actuale: arhitecturi, protocoale, mod de distribuire, servicii, securitate etc.
- Descrierea complexa a unui sistem e-learning
Pentru aplicatii:
- Studiul detaliat al componentelor unui sistem de tip e-activities
- Identificarea modulelor generale si a constrangerilor specifice ale unui astfel de sistem
- Abordarea tipurilor de prelucrari in retea la nivel de server si de client
- Lucrul cu categoriile de baze de date ale unei platforme virtuale on-line si acomodarea cu facilitatile oferite de tipurile de interfete ale acesteia
- Proiectarea si utilizarea unui sistem de tip e-activities, pornind de la formularea cerintelor
- Gestionarea serviciilor si asigurarea securitatii
- Conceperea unor aplicatii multimedia interactive si atractive pentru crearea de continut in platforme on-line
- Exemple de aplicatii si studii de caz
- Profesor: Radu Radescu